PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers

2009. szeptember 18., péntek

Te szereted az állatokat ?

Te szereted az állatokat ? Akár annyira, hogy lemondj az utódjairól ?
Számomra teljesen természetes volt, hogy a macskáimat ivartalanítsam. Bevallom, ebben némi lustaság is volt, mert nem akartam azzal bajlódni, hogy elhelyezzem a kölyköket. A sors ugyan kicsit közbeszólt, de nem tántorított el !
Azóta számtalan embert igyekeztem rábeszélni, hogy ivartalanítsa a kutyáját, macskáját. Furcsa módon a nőket sikerült inkább meggyőznöm, pl. Vacikám anyukáját is ivartalanította a gazdija, meg a barátnőm is megműttette Robin cicáját.
A pasikkal nehezebb. Szerintem ők átvezetik magukra az állatok nemiségét. Egyik kollégám személyes sértésnek vette, amikor megkérdeztem, hogy a kandúrjuk ivartalanítva van-e. A szomszédom is furcsán nézett rám, amikor Fifi kutyus kapcsán kérdeztem ugyanezt. Szegény Fifi rá is ment a vemhességre :-(( Az akkori párom tőlem is kérdezte, hogy miért akarom megfosztani a macskát a szex örömétől ?
Macskás barátaimmal nagyon sok helyen propagálják az ivartalanítás előnyeit, nem csak beszélnek, hanem számtalan cicát meg is műtettetnek; állatvédők szerveznek sok helyen jutányos áru ivartalanításokat.
De rég olvastam olyan ütős írást az ivartalanítás mellett, mint ezt itt : http://www.zakuszkatanya.hu/blog/read/677 !
Olvasd el, és ha Mircikéd vagy Buksid nincs még ivartalanítva, gondolkozz el azon, hogy tényleg szereted az állatokat ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése