PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers PitaPata Cat tickers

2009. augusztus 17., hétfő

Utak ...

Tudom, tudom, lerágott csont... Mármint Budapest útjai. Született pestiként megtanultam elviselni útjaink minőségét, a felújítások fejetlenségeit, az útjelzések hiányát, de tegnap még én is kiakadtam.
Immár két éve járunk rendszeresen Nagykovácsiba a cicáink kedves kozmetikusához, a már bejáratott Üllői út - Kálvin tér - Erzsébet híd - Moszkva tér - Hűvösvölgyi út útvonalon. Megszoktuk a metróépítés miatti felbolygatott Kálvin teret, a belvárosi sétálóutca miatti Kecskeméti utcát, de tegnap szükség volt minden helyismeretemre. Kezdődött azzal, hogy a Szentkirályi utcánál egyszerűen véget ért az Üllői út. Aztán a Kálvin térnél csak annyi van kiírva, hogy a Kecskeméti utca lezárva, de semmilyen eligazító tábla nincs, hogy merre tovább. A logikusnak tűnő Múzeum körút építési terület mindenféle útjelzés nélkül. Félre álltam, és figyeltem, merre megy a "helyi lakosság". Kicsit kuncogtam, amikor a mögöttem jövő két autó is ugyanolyan tanácstalanul állt félre. Aztán jött egy taxis, aki lazán átment a villamos síneken és az egyébként szembejövő sávban tovább ment az Astoria irányába. És láss csodát, ott már fel volt festve a haladási irány ! Mondjuk az Erzsébet hídra nem találtam meg a felhajtási lehetőséget, de a Lánchídra némi helyismerettel sikerült felhajtanom. De mi a bánatot csinál egy szerencsétlen vidéki vagy külföldi ????? :-(( És még mi voltunk kiakadva két hete Kolozsváron a rossz táblázások miatt !
Az már csak hab a tortán, hogy a Hűvösvölgyi utat ismét feltúrták - most csatornázás miatt. Két éve járunk arra, de még nem tudtunk úgy végigmenni rajta, hogy ne építkeztek volna.
Visszafelé a Petőfi hidat céloztam meg, de arra nem sikerült felhajtani, sehol semmi sem jelzi merre lehet menni. A Budafoki útról pedig minden kereszteződésben tiltott a balra kanyarodás...
A Lágymányosi híd sem volt rossz, bár csodák-csodája itt is félpályás útlezárás van Pest irányába, x méterenként hatalmas gödrökben csatornát javítanak. Mondjuk vasárnap délben nem volt zavaró, de mi lesz itt egy hét múlva, amikor lezárják a Margit hidat? Mintha direkt arra törkedne az útfelújításokat koordináló(?) városvezetés, hogy teljesen elvágja Budát Pesttől :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése